Angrerett, retur og reklamasjon

Vi aksepterer returer på varer som er i dens originale tilstand innen 14 dager fra du mottar varen.  Du har 14 dagers angrerett fra den dagen du mottok varen iht. gjeldende lov om angrerett. For henting i butikk, starter angreretten å løpe 5 virkedager etter at bestilling blir registrert og du får beskjed om at pakken er klar for henting. Ved julegaver aksepterer vi returer på fullprisvarer som er merket "julegave" til og med 05/01-22. Salgsvarer kan ikke byttes eller returneres utover angreretten på 14 dager. 

Hvordan returnerer jeg en vare? 
Vi aksepterer returer på varer som er i dens originale tilstand innen 14 dager fra du mottar varen.  Du har 14 dagers angrerett fra den dagen du mottok varen iht. gjeldende lov om angrerett. For henting i butikk, starter angreretten å løpe 5 virkedager etter at bestilling blir registrert og du får beskjed om at pakken er klar for henting. Om du benytter deg av angreretten ønsker vi at du fyller ut angreskjemaet vedlagt. Returetiketten får du per e-post ved forespørsel om denne. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice@meandmycousin.no dersom du har behov for returetikett. Merk at returetiketten ikke er forhåndsbetalt, og det vil bli trukket 89,- fra refusjonen din. 

Enhver vare du returnerer må være i samme tilstand som du mottok den. Returnerte varer kan ikke være brukt, vasket eller endret på noen måte. Alle varer vil bli individuelt evaluert. 

Hvis varen er skadet når du mottar den kan du sende den tilbake og få tilbakebetalt pengene. Hvis du vil bytte varen til en annen farge eller størrelse, er du nødt til å returnere ordren og bestille på nytt.  

Hvis returen din blir godkjent, vil vi tilbakebetale pengene på samme betalingsmåte som ved bestilling av ordren.  

Hvis vi mottar en vare i uegnet tilstand, vil returen bli ugyldig og du vil få varen i retur. 

Returer kan ta opptil 14 dager å mottas og behandlet. Når returen er behandlet og godkjent vil du få tilbakebetalt pengene på samme måte som ved bestilling. Det kan ta opptil 5 virkedager før pengene er inne på konto, avhengig av betalingsmåte.  

ANGRERETTEN GJEDLER IKKE FOR:
  • Skreddersøm
  • Varer justert av skredder
  • Forseglede varer hvor forsegling er brutt
  • Undertøy/badetøy og øredobber

 

Reklamasjon

Dersom det oppdages en feil eller mangel på en vare må du innen rimelig tid etter at dette ble oppdaget gi oss beskjed dersom du ønsker å reklamere på dette. Henvendelser kan rettes til utsalgsstedet som fremkommer på vedlagte returseddel eller kundeservice@meandmycousin.no.

Vi forbeholder oss retten til å videresende reklamasjoner til produsent eller underleverandør for videre vurdering av eventuelle feil og mangler.

Hvis du på eget initiativ iverksetter tiltak for å utbedre mangelen ut over det som måtte være avtalt med oss, vil disse utgiftene ikke bli dekket.

Vi følger Forbrukerutvalgets avgjørelser ved en eventuell tvist.

Uavhentede pakker

Dersom en pakke ikke blir hentet eller mottatt på avtalt leveringssted, forbeholder vi oss retten til å debitere kostnadene dette medfører for oss. 

Hvis du ikke henter pakken din på postkontoret og bestillingen returneres til oss vil du belastes med et gebyr på 250 kr. 

Alle forsøk på svindel vil bli sporet og politianmeldt.

Kontaktinformasjon

Me & My Cousin CC Vest AS

Lilleakerveien 16

0283 Oslo

Tlf: 90 15 33 80 (10-16 mandag til fredag).

kundeservice@meandmycousin.no