Angrerett, retur og reklamasjon

Vi aksepterer returer på varer som er i dens originale tilstand innen 14 dager fra du mottar varen.  Du har 14 dagers angrerett fra den dagen du mottok varen iht. gjeldende lov om angrerett. 

For å returnere din ordre kan du benytte deg av returetiketten som medfølger i pakken. Merk at denne ikke er forhåndsbetalt, og det vil bli trukket 79,- fra refusjonen din. 

Enhver vare du returnerer må være i samme tilstand som du mottok den. Returnerte varer kan ikke være brukt, vasket eller endret på noen måte. Alle varer vil bli individuelt evaluert. 

Hvis varen er skadet når du mottar den kan du sende den tilbake og få tilbakebetalt pengene. Hvis du vil bytte varen til en annen farge eller størrelse, er du nødt til å returnere ordren og bestille på nytt.  

Hvis returen din blir godkjent, vil vi tilbakebetale pengene på samme betalingsmåte som ved bestilling av ordren.  

Hvis vi mottar en vare i uegnet tilstand, vil returen bli ugyldig og du vil få varen i retur. 

Returer kan ta opptil 14 dager å mottas og behandlet. Når returen er behandlet og godkjent vil du få tilbakebetalt pengene på samme måte som ved bestilling. Det kan ta opptil 5 virkedager før pengene er inne på konto, avhengig av betalingsmåte.  

Husk alltid å fylle ut angrerettskjemaet som følger ved – returen kan bli avvist ved å ikke fylle ut skjemaet. Angreskjemaet får du tilsendt med bestillingen din, eller du kan laste det ned her. Fyll ut skjemaet og returner det sammen med varen. 

ANGRERETTEN GJEDLER IKKE FOR:
  • Skreddersøm
  • Varer justert av skredder
  • Forseglede varer hvor forsegling er brutt
  • Undertøy og øredobber

 

Reklamasjon

Dersom det oppdages en feil eller mangel på en vare må du innen rimelig tid etter at dette ble oppdaget gi oss beskjed dersom du ønsker å reklamere på dette. Henvendelser kan rettes til utsalgsstedet som fremkommer på vedlagte returseddel eller kundeservice@meandmycousin.no.

Vi forbeholder oss retten til å videresende reklamasjoner til produsent eller underleverandør for videre vurdering av eventuelle feil og mangler.

Hvis du på eget initiativ iverksetter tiltak for å utbedre mangelen ut over det som måtte være avtalt med oss, vil disse utgiftene ikke bli dekket.

Vi følger Forbrukerutvalgets avgjørelser ved en eventuell tvist.

Uavhentede pakker

Dersom en pakke ikke blir hentet eller mottatt på avtalt leveringssted, forbeholder vi oss retten til å debitere kostnadene dette medfører for oss. 

Hvis du ikke henter pakken din på postkontoret og bestillingen returneres til oss vil du belastes med et gebyr på 250 kr. 

Alle forsøk på svindel vil bli sporet og politianmeldt.

Kontaktinformasjon

Me & My Cousin CC Vest AS

Lilleakerveien 16

0283 Oslo

Tlf: 21 39 39 79

kundeservice@meandmycousin.no